Caixa Ontinyent elaborarà un espot publicitari de l’Obra Social destinat a promocionar els estudis universitaris al campus d’Ontinyent i altres ciutats de comarques en què l’entitat està implantada.

La caixa farà un càsting per a triar la persona protagonista d’aquesta campanya publicitària, al qual hi poden presentar-se els estudiants universitaris del campus ontinyentí. A la web de l’Obra Social hi ha obert el formulari per a inscriure-s’hi, en amb termini per a fer-ho que acabarà el 31 de març vinent. El lema de l’espot serà ‘Tots tenim un motiu’, que és el mateix que ve usant Caixa Ontinyent des de 2015.

Caixa Ontinyent és un dels principals patrons de la Fundació Universitària de la Vall d’Albaida, impulsora del campus d’Ontinyent de la Universitat de València, a la qual destinarà enguany més de 100.000 euros.

[VilaWeb no és com els altres. Fer un diari compromès i de qualitat té un cost alt i només amb el vostre suport econòmic podrem continuar creixent. Cliqueu aquí.]