Comerç IN distribuirà 13.000 bosses entre els clients en una nova campanya de promoció

  • Els establiments mostraran als aparadors missatges sobre els avatatges del comerç local

VilaWeb
Redacció
10.03.2018 - 00:14
Actualització: 10.03.2018 - 01:14

Comerç IN, amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Ontinyent, llança una nova campanya de promoció del comerç local, i ho fa repartint 13.000 bosses entre els clients dels establiments membres de l’associació.

Fins al 5 d’abril es distribuiran aquestes bosses que duen impresos missatges en què s’expliquen els avantatges del comerç local en tant que creador de llocs de treball i impulsor de l’economia de la ciutat.

Aquests textos es trobaran també en una série de cubs que hi haurà a les botigues i serveis adherits a la campanya que duu com a lema ‘Pensar en IN és pensar en mi’. Entre més, els missatges que s’han utilitzat són ‘Comprant als comerços o serveis IN estàs connectat amb la teua ciutat. Estàs fent un Ontinyent més net, més segur, més il·luminat’ o ‘Si has comprat en un comerç o servei IN has compartit consells i rialles amb Concha, Carmen i Pep… I has ajudat a fer que l’ocupació local puge, puge i puge’.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any