L’Ajuntament de Bocairent trasllada a Movistar les queixes pel ‘mal servei’ durant la nevada

  • En una carta, avisa la companyia que no descarta canviar de proveïdor telefònic per al consistori

VilaWeb
Redacció
27.02.2017 - 19:12
Actualització: 27.02.2017 - 20:12

L’Ajuntament de Bocairent s’ha adreçat per escrit a la companyia Movistar per mostrar-li el malestar provocat a la localitat per la pèrdua de servei de telefonia mòbil els dies 19 i 20 de gener passat durant la nevada, i per la manca de ‘celeritat’ a l’hora d’atendre les reclamacions dels usuaris.

En una carta signada pel batle, Josep Vicent Ferre, el consistori critica que es perdera la cobertura dels telèfons mòbils justament ’en dies que l’ús era imprescindible per a situacions d’emergència’. A més, denuncia que no va ser fins el segon dia que la companyia es va posar en contacte amb l’ajuntament per demanar si podien accedir al poble per reparar l’avaria, quan ja el dia 19 hi va haver possibilitats de fer-ho.

El batle expressa la queixa pel mal servei, i pel fet que al cap d’un mes encara no han rebut cap explicació ni disculpa per part de l’empresa, a la qual comunica que es planteja de deixar de tindre-la com a companyia operadora del servei telèfonic del consistori.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any