Caixa Ontinyent ha posat en funcionament aquesta setmana el portal de banca electrònica renovat, amb un disseny més modern i amb la intenció de facilitar als clients de l’entitat la gestió i la seguretat, tal com han explicat en un comunicat.

La nova versió s’ha plantejat com una plataforma que oferisca més accessibilitat i capacitat d’evolució, i utilitzable des de qualsevol tipus de dispositiu. L’objectiu és ‘adaptar-se a les necessitats actuals i futures dels clients, ampliant i millorant la gamma de productes i serveis’, per la qual cosa ‘enguany s’estan desenvolupant diferents projectes tecnològics per a facilitar i potenciar l’accés de la societat als serveis bancaris digitals que situen Caixa Ontinyent en l’avantguarda de la nova realitat digital.’

Per accedir a la plataforma nova, els clients han de seguir un procés breu, guiat, des del servei anterior, amb un vídeo tutorial i un telèfon d’atenció.

Per a VilaWeb el vostre suport ho és tot

Si podeu llegir VilaWeb és perquè milers de persones en són subscriptors i fan possible que la feina de la redacció arribe a les vostres pantalles.

Vosaltres podeu unir-vos-hi també i fer, amb el vostre compromís, que aquest diari siga més lliure i independent. Perquè és molt difícil de sostenir un esforç editorial del nivell de VilaWeb, únicament amb la publicitat.

Som un mitjà que demostra que el periodisme és un combat diari per millorar la societat i que està disposat sempre a prendre qualsevol risc per a complir aquest objectiu. Amb rigor, amb qualitat i amb passió. Sense reserves.

Per a vosaltres fer-vos subscriptor és un esforç petit, però creieu-nos quan us diem que per a nosaltres el vostre suport ho és tot.

Vicent Partal
Director de VilaWeb