El lema Enguany, canviem el xip de la campanya de Nadal de Càritas Ontinyent és un missatge que dóna a entendre que l’entitat la durà endavant de manera diferent a les anteriors.

En aquesta ocasió, en compte de menjar, joguets i productes bàsics, els grups parroquials han distribuït vidrioles per a recollir col·laboracions econòmiques, amb la implicació de col·legis i comerços.

A més, Càritas Ontinyent ha explicat que tenen com a prioritat posar en marxa el nou sistema de Targeta Solidària, ‘i es fa necessari arreplegar diners per a fer que funcione’. ‘Sols així ajudarem les famílies a tindre dignitat i llibertat per a comprar el menjar i els productes bàsics per a viure, per a elegir i fer-ho en els establiments col·laboradors, com qualsevol altra família’. 

Per això l’entitat demana una àmplia implicació ‘per tal d’aconseguir una recaptació de diners suficient que faça possible finançar el nou sistema de les Targetes Solidàries’. 

La campanya va acompanyada de cartells i díptics que ajuden a explicar els motius de la campanya i les claus del canvi, i on es poden consultar els comptes corrents de Càritas Ontinyent per a fer-hi aportacions.

Combined-Shape Created with Sketch.

Ajuda VilaWeb
Ajuda la premsa lliure

VilaWeb sempre parla clar, i això molesta. Ho fem perquè sempre ho hem fet, d'ençà del 1995, però també gràcies al fet que la nostra feina com a periodistes és protegida pels més de 20.000 lectors que han decidit d'ajudar-nos voluntàriament.

Gràcies a ells podem oferir els nostres continguts en obert per a tothom. Ens ajudes tu també a ser més forts i arribar a més gent?
En aquesta pàgina trobaràs tots els avantatges d'ésser subscriptor de VilaWeb, a què tindràs accés a partir d'avui.