04.08.2016 - 23:18
|
Actualització: 05.08.2016 - 01:18
Redacció/EP La marca espanyola Don Algodón, fundada en la dècada dels vuitanta i que va passar a formar part de la multinacional nord-americana BCBG Maz Azri a finals de 2005, ha estat adquirida -a excepció de la classe de cosmètica i perfumeria-, per la companyia albaidina Secretos Textil SL, convertint-se així en una marca valenciana.
Secretos Textil té previst en el seu pla d’expansió de la marca d’aconseguir acords de llicència per accedir a altres segments de mercat, tal com detalla a la web donalgodon.es, dins el món de la moda, el calcer i els complements, com ara bosses de mà, maletes, rellotges de polsera, ulleres, cascs i altres accessoris, tant a nivell nacional com internacional. Aquest pla arriba després de l’èxit de la primera llicència de Don Algodon en roba de llar, segons han especificat des de l’empresa.
La coneguda marca Don Algodón va revolucionar el món de la moda femenina en els anys vuitanta i noranta, quan va arribar a tenir 80 botigues a tot l’Estat i més de 30 a fora, entre pròpies i en franquícia.
L’objectiu de Secretos Textil és de rellançar-la ‘sent fidel a l’essència de la marca, construint valors d’acord amb els codis culturals actuals de benestar, proximitat, confiança i familiaritat en els quals s’assenta la societat actual’, asseguren des de la companyia albaidina.
Aquesta empresa pertany a un grup amb més de 20 anys de trajectòria en el sector tèxtil tant en l’àmbit nacional com internacional i aposta per ‘tornar a fer de Don Algodón un referent en el sector de la moda i els complements, amb productes de tendència basats en la qualitat i el disseny, que evoquen frescor, estil i elegància’.