Canvi de cel·la i covid-19
«Hem d'aprofitar la covid-19 per a prioritzar allò que de veritat és important en nosaltres i deixar de banda costums i hàbits que amb el temps hem anat adquirint i que no són realment essencials per a viure.»

«Hem d'aprofitar la covid-19 per a prioritzar allò que de veritat és important en nosaltres i deixar de banda costums i hàbits que amb el temps hem anat adquirint i que no són realment essencials per a viure.»
«El nostre vot favorable no significa abandonar la nostra tasca d’oposició constructiva, sinó tot el contrari. Seguirem amb la nostra obligació de fiscalitzar l’acció del govern municipal i impulsar canvis positius amb propostes per al present i el futur d’Ontinyent»
«Aquesta pintura no em resulta fàcil. Ni al mateix pintor no li ho deu resultar quan creu que allò que fa és pintar o que les marques de llapis que deixa són només estètica.»
«Si haguera anat avant el projecte Castor, els beneficis haurien anat als ciutadans, que ara serem qui, amb els nostres impostos, pagarem aquests diners?»
«Si no entenem un poc el segle XIX, no entendrem tampoc el XX ni el XXI, i tota la dansa eixa de ‘las dos Españas’ amb conservadors i liberals, dretes i esquerres que arriba fins als nostres dies.»
«Vuitanta-quatre anys després d’aquell infame crit de Millán-Astray, ressona el ‘Muera la inteligencia’ a Massamagrell, on Vox ha propiciat amb l’ajuda dels regidors del PP, Ciutadans i Veïns de Massamagrell, i la inestimable i infame abstenció del PSOE, que Joan Fuster no tinga l’avinguda que hi havia en aquesta població de l’Horta»
«Aquest llibre, que convide a llegir pel gran interès històric que té, ens ajuda a reviure una etapa apassionant de la nostra història, i que com diu l’autor ens serà una ajuda 'per a retrobar un espai viscut fa uns anys' a la Safor.»
«Ara la justícia fa d’administració, i li diu que s’aparte a un costat. Ací qui mana?»
«Afortunadament, ser mare i mestra m'ha fet comprovar, de primera mà, la importància de llegir, mirar i escoltar històries, contes, endevinalles... d'imaginar, interpretar, representar i descobrir eines per a dinamitzar la lectura i l'escriptura ja des del bressol.»
«Allí s’estaven fins a arribar a la matinada, sense perdre mai la compostura; és més, sense perdre ni tan sols la postura: escultòric, un, i cavalleresc, l’altre.»