07.05.2018 - 17:14
|
Actualització: 07.05.2018 - 19:14
Els mitjans públics valencians À Punt Mèdia () han estrenat aquest dimarts la seva web definitiva amb una organització de la informació ‘més flexible’, un disseny millorat, adaptable a tots els dispositius (telèfons intel·ligents i tauletes) i més visual. Així ho ha donat a conèixer la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC) a través d’una nota de premsa en la qual remarca que l’objectiu d’aquest nou disseny és el de ‘situar l’usuari en el centre de les decisions’ i que puga controlar ‘la seua dieta mediàtica, escollint què vol veure o escoltar, quan ho vol fer i en quin dispositiu’. La directora general dels mitjans públics valencians, Empar Marco, ha assenyalat que el nou disseny millora el rendiment dels continguts multimèdia ‘amb un web preparat per a acollir i optimitzar els diferents continguts que genere À Punt Mèdia ara i en el futur’.
Segons que explica la CVMC, des del primer moment, À Punt ha optat per integrar la difusió dels seus continguts a través d’aquesta plataforma multimèdia, concebuda com l’eina que permet d’adaptar les programacions als nous hàbits de consum i, alhora, està oberta i preparada per a la irrupció de noves maneres de consumir, ara desconegudes, però que sens dubte aniran sorgint.
La posada en marxa del nou lloc web és la primera part del desplegament del projecte de plataforma multimèdia d’À Punt Mèdia, que s’anirà completant amb aplicacions mòbils generalistes, aplicacions destinades al públic infantil amb els continguts recollits en ‘La Colla’ i aplicacions dissenyades per a la televisió connectada. Totes les aplicacions es podran descarregar de forma gratuïta.
El lloc web recollirà també tota l’actualitat en la secció de notícies i les novetats de l’esport. El contingut es podrà filtrar per comarques i el vídeo en directe tindrà un paper molt important, ja que s’hi podrà seguir tant la programació de la televisió com altres retransmissions.
D’altra banda, la CVMC ha explicat que manté la vocació interactiva, vinculada a les xarxes socials d’À Punt Mèdia. L’usuari també tindrà informació detallada i actualitzada de tota la programació i de l’oratge, així com tota la informació corporativa d’À Punt i un enllaç al web de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació.