ACTAIO organitza set activitats en línia de foment i potenciació de la Formació Professional

Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

L’Acord Territorial per l’Ocupació Ontinyent-Ibi-Alcoi (ACTAIO) ha organitzat set activitats per a aquest gener dins la cinquena fase del seu programa de gestió, desenvolupada per l’Ajuntament d’Ontinyent fins al 31 de març amb el suport econòmic de Labora com a programa EMPACE.
Entre els objectius d’aquesta Fase V hi ha fomentar i potenciar la Formació Professional com a recurs clau pel desenvolupament socioeconòmic de les àrees funcionals de la Vall d’Albaida i l’Alcoià; tractar la problemàtica de la desocupació; el desenvolupament local de manera coordinada i planificada; i mirar de reduir l’impacte de la covid-19 en l’ocupació i el desenvolupament.
Les activitats concretes de gener tenen com a finalitat posar els participants en contacte directe amb empreses per a millorar-ne les opcions de trobar faena. Hi ha programats tres seminaris en línia: el primer serà aquest 15 de gener ‘Eines TIC per a fer una entrevista en línia’; el segon dimarts 19 amb el títol ‘Saps com crear un perfil al Linkedin i que siga atractiu?’; i el tercer, dijous 21, serà ‘Com accedir als certificats de professionalitat’.
També s’han previst una visita virtual a l’empresa ITC Packaging divendres 15, i una trobada sobre errors a evitar divendres 29. Els dijous s’oferiran espais oberts de relació directa amb empreses per a acostar els participants al món laboral, amb les firmes La Sària (dijous 14), Grupo Maya (dijous 21) i La Tiendología (dijous 28).
Per a participar-hi cal inscriure’s a través d’aquest enllaç.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits