Albaida i Benigànim reben subvencions per a la redacció del Pla Local de Gestió de Residus

  • Les ajudes les ha concedides l'àrea de Medi Ambient de la Diputació de València

VilaWeb
19.11.2021 - 19:32
Actualització: 19.11.2021 - 20:32

Els ajuntaments d’Albaida i Benigànim rebran de l’àrea de Medi Ambient de la Diputació de València una subvenció, de prop de 5.000 euros cadascun, per a la redacció de Plans Locals de Gestió de Residus.

La normativa estableix l’obligatorietat de preparar per al reciclatge el 67% del residu domèstic generat el 2022 i afegeix la restricció de dipositar-ne a l’abocador un màxim del 30%. L’any vinent, segons ha explicat la vice-presidenta de la diputació i responsable de l’àrea, M. Josep Amigó, “ja s’ha de recollir selectivament el 50% de la fracció orgànica”.

El total de les ajudes concedides per la corporació, a través de l’estratègia Reacciona, arribaran 50 ajuntaments i cinc mancomunitats amb un total de 300.000 euros.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem