30.01.2019 - 19:04
|
Actualització: 30.01.2019 - 20:04
L’Ajuntament d’Albaida ha elaborat un tríptic amb l’objectiu de donar a conéixer les reformes realitzades recentment al mercat municipal, i alhora promoure les compres en aquest espai comercial amb la campanya ‘Un mercat nou per a TU’.
Les reformes, que donen una imatge més moderna i actualitzada del mercat, s’han fet a l’interior i a l’exterior de l’edifici, amb renovació de mobiliari i lones, repintat de les instal·lacions, i un disseny nou per a la imatge de les parades amb un logotip modern que identifica el mercat municipal. A açò s’han afegit pel seu compte els venedors, que han estrenat uniformes i un etiquetatge harmonitzat amb la nova imatge del mercat. També s’ha millorat la il·luminació de l’espai i s’ha instal·lat una nova porta automàtica de vidre.
El director general de Comerç i Consum de la Generalitat Valenciana, Natxo Costa, va visitar dimarts el mercat renovat, acompanyat pel batle, Josep Antoni Albert, la regidora de Promoció Econòmica, Lucia Company, el president de l’Associació del Mercat, Ángel Soler, el responsable de l’estudi de renovació del mercat, Pedro Reig i els tècnics municipals. Les intervencions de millora i renovació han tingut un cost de 47.300 euros, sufragats amb una ajuda de la Generalitat.
Coincidint amb la modernització del mercat, l’Ajuntament ha encetat un procés per a facilitar les autoritzacions de comerços nous, tant a l’interior com a l’exterior del mercat, i està actualitzant-ne el reglament amb canvis per a millor-ne el funcionament adaptant-lo a la nova normativa.