25.10.2020 - 18:11
|
Actualització: 25.10.2020 - 19:11
Albaida ‘Obri la porta’ per promocionar l’atractiu de la ciutat amb un turisme conscient en temps de pandèmia i que segueix les mesures sanitàries que marquen la situació de pandèmia. La iniciativa anuncia espais segurs on descobrir entorns de patrimoni històric i natural, gastronomia, tradicions i molts altres aspectes únics i diferenciadors a través de les xarxes socials, tot i que ara s’haurà d’adaptar a les noves restriccions després de l’estat d’alarma i la queda aprovats el cap de setmana.
L’ajuntament ha batejat la campanya com Obri la porta en referència als nombrosos camins, arcs i portes que et condueixen a Albaida i que formen part de la seua identitat. Són motius arquitectònics sinònims d’obertura que busquen que els turistes i visitants no es tanquen, no tinguen por, i que emmarquen el logotip de la campanya.
L’Ajuntament ha explicat que l’objectiu era portar a terme un projecte positiu malgrat la situació actual perquè ‘Albaida ha fet els deures en prevenció de riscs davant la covid-19, volem ser una destinació segura per a les persones que ens visiten i oferir tots els encants de la nostra ciutat, com els museus MITA i la Casa Segrelles, el Palau dels Milà i Aragó, del que estem a punt de finalitzar les obres de restauració, així com un entorn natural de primer nivell’, ha assenyalat el regidor de Promoció de la Cultura i el Patrimoni, Josep Manuel Juan.
Per tal d’afrontar les despeses de la campanya i la difusió, el departament de Turisme del municipi s’ha presentat a la convocatòria d’ajudes econòmiques que ha posat en marxa la Diputació de València destinades a ajuntaments i entitats locals per contrarestar les conseqüències de la pandèmia.