Albaida s’apunta al turisme segur

  • Ha engegat la campanya 'Obri la porta' com a símbol d'accés i acollida, que ara s'haurà d'adaptar a les noves restriccions

VilaWeb
(Fotografia: © Enrique Íñiguez Rodríguez)
25.10.2020 - 18:11
Actualització: 25.10.2020 - 19:11

Albaida ‘Obri la porta’ per promocionar l’atractiu de la ciutat amb un turisme conscient en temps de pandèmia i que segueix les mesures sanitàries que marquen la situació de pandèmia. La iniciativa anuncia espais segurs on descobrir entorns de patrimoni històric i natural, gastronomia, tradicions i molts altres aspectes únics i diferenciadors a través de les xarxes socials, tot i que ara s’haurà d’adaptar a les noves restriccions després de l’estat d’alarma i la queda aprovats el cap de setmana.

L’ajuntament ha batejat la campanya com Obri la porta en referència als nombrosos camins, arcs i portes que et condueixen a Albaida i que formen part de la seua identitat. Són motius arquitectònics sinònims d’obertura que busquen que els turistes i visitants no es tanquen, no tinguen por, i que emmarquen el logotip de la campanya.

L’Ajuntament ha explicat que l’objectiu era portar a terme un projecte positiu malgrat la situació actual perquè ‘Albaida ha fet els deures en prevenció de riscs davant la covid-19, volem ser una destinació segura per a les persones que ens visiten i oferir tots els encants de la nostra ciutat, com els museus MITA i la Casa Segrelles, el Palau dels Milà i Aragó, del que estem a punt de finalitzar les obres de restauració, així com un entorn natural de primer nivell’, ha assenyalat el regidor de Promoció de la Cultura i el Patrimoni, Josep Manuel Juan.

Per tal d’afrontar les despeses de la campanya i la difusió, el departament de Turisme del municipi s’ha presentat a la convocatòria d’ajudes econòmiques que ha posat en marxa la Diputació de València destinades a ajuntaments i entitats locals per contrarestar les conseqüències de la pandèmia.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem