Assumim Llutxent organitza un festival solidari per a conscienciar del drama que viuen refugiats i migrants
Amb actuacions, xerrades i recollida de material i aliments

Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

A les 18.30 d’aquest dissabte 4 de gener començarà al Pavelló Municipal Jose Antonio Canet Navarro de Llutxent el primer Festival Solidari que organitza el col·lectiu cultural Assumim Llutxent a benefici de refugiats i migrants.
L’acte, que pretén també conscienciar els ciutadans sobre la tragèdia que viu tanta gent que ha de fugir de casa i sobre el creixement de l’extrema dreta, el conduiran Joan Llopis i Empar Oltra, i s’ha convidat els assistents a aportar joguets, material escolar, roba i aliments que València Acull s’encarregarà de repartir entre gent necessitada.
En el festival actuaran la cantant de Llutxent Clara Aranda, Batukatà de Llutxent, i la Muixeranga de la Vall d’Albaida, que a més de l’actuació oferirà un taller de muixeranga per a totes les edats. També hi ha programades les intervencions de l’activista Sara Bendaoud Bekhelifa sobre islamofòbia; de Pepica La Martina, una veïna del poble que parlarà de la seua experiència com a emigrant; i Vivian Nhit, membre de València Acull.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells .
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits