Atzeneta d’Albaida, Otos i el Palomar es promocionen a l’oficina turística de Diputació

VilaWeb
16.12.2015 - 19:10
Actualització: 16.12.2015 - 20:10

L’Oficina de Promoció Turística del Patronat de Turisme de la Diputació de València ubicada al Teatre Principal de València acull aquesta setmana, fins dissabte 19, l’oferta turística d’Atzeneta d’Albaida, Otos i el Palomar.

Aquest dimecres, quan s’ha obert la proposta informativa de tots tres municipis, hi han estat presents els batles José Descals, Mario Mira i Jordi Vila, respectivament, acompanyats de la diputada de Turisme, Pilar Moncho.

L’oficina ofereix informació de les rutes urbanes i de la ruta de l’aigua d’Atzeneta d’Albaida, així com l’itinerari del Benicadell i la ruta del Castell. Otos hi promociona la ruta dels rellotges de Sol, l’església parroquial i el palau, a més del paratge del Camí del Pou. L’Ajuntament del Palomar aprofita aquesta oportunitat per a donar a conéixer principalment la senda i el Castell de Carrícola.

L’Oficina serà oberta fins divendres de 10.00 a 14.30 i de 16.00 a 19.00,  i dissabte des de les 10.00 fins a les 14.00.

 

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem