Baixen tots els indicadors, però Albaida afig una defunció més per covid-19

  • La nova actualització de Sanitat notifica 38 positius nous, 248 casos actius i una incidència acumulada de 283,9

VilaWeb
22.08.2021 - 09:58
Actualització: 22.08.2021 - 11:58

Una defunció més a Albaida ha entelat la bona notícia del descens dels indicadors de l’afectació de la pandèmia a la comarca. Amb aquesta mort notificada ara, són ja 112 les persones que han perdut la vida a causa de la covid-19.

La nova actualització amb dades del dia 18 que ha publicat Sanitat recull l’aparició de 38 positius nous a la Vall (49 menys que en l’anterior), 20 dels quals a Ontinyent. Els altres s’han registrat a l’Olleria (7), Benigànim (5), Llutxent (3), Aielo de Malferit (2) i Albaida (1).

El nombre de casos actius manté la tendència a la baixa des de primers d’agost, i ara se situa en 248, un descens de 56 respecte de l’actualització del dia 15. La incidència acumulada a 14 dies, amb aquestes baixades, queda en 283,9 casos per 100.000 habitants, 64,1 punts menys.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem