29.01.2016 - 12:01
|
Actualització: 29.01.2016 - 13:01
L’Ajuntament de Benicolet s’ha afegit aquesta setmana als consistoris que han decidit de contractar el subministrament elèctric a la cooperativa elèctrica Seneo, la comercialitzadora d’energia elèctrica renovable ubicada a Ontinyent i que dóna servei a tota la comarca.
Dimarts passat, la batlessa Llúcia Gregori va signar el contracte de subministrament per a aquest municipi per tal de fer costat als projectes ‘respectuosos amb el medi ambient i que generen ocupació a la comarca’, Benicolet és, així, el darrer ajuntament que fa aquest pas, com ja havien fet anteriorment els consistoris de Bufali, Carrícola, el Palomar i Otos,. L’Ajuntament ’d’Ontinyent hi té contractat el 65% del subministrament.
L’ajuntament de Benicolet deixa de ser client d’Iberdrola per donar suport al model cooperatiu de Seneo i promourà ‘un consum més responsable amb els diners públics de tothom i, alhora donarà suport a projectes que volen aconseguir un nou model energètic descentralitzat, pròxim i que promoga l’estalvi d’energia elèctrica’. Des del govern local han anunciat que faran ‘canvis i millores per tal d’estalviar energia i millorar el subministrament elèctric del poble, amb ajustos per no haver de pagar excesos de potència’.