Bocairent, Montaverner, Ontinyent, la Pobla del Duc i Quatretonda, els cinc escenaris que tanquen la Mostra de Titelles

VilaWeb
10.11.2018 - 17:48
Actualització: 10.11.2018 - 18:48

Quatretonda acull aquest diumenge l’últim dels espectacles de la 34a Mostra Internacional de Titelles a la Vall d’Albaida, que des de dijous ha arribat a dènou localitats de la comarca amb trenta-tres representacions i tres tallers.

Al Centre Social de Quatretonda es clourà la mostra d’enguany, a les 19.00, amb l’obra Siete Cabritillos de la companyia Los Claveles. Abans, però, el Palau de la Vila d’Ontinyent mostrarà d’11.00 a 14.00 els peculiars personatges de Les Irréels de la companyia occitana Créature; i  a les 12.30 es representarà a l’Auditori Municipal de la Pobla del Duc l’obra En la cadiera de Viridiana.

També diumenge, al Teatre Avenida de Bocairent es faran dues sessions de Lost Dog del grup Cal y Canto Teatro, a les 17.30 i a les 19.00. I a Montaverner, els aragonesos Arbolé representaran a les 18.00 a l’Auditori Municipal Luís Peiró l’obra Veoleo.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem