14.04.2020 - 14:41
|
Actualització: 14.04.2020 - 16:41
Caixa Ontinyent ha detectat des de l’inici del confinament per la pandèmia del coronavirus 2019 un ‘increment significatiu’ en les operacions realitzades en la seua banca electrònica i App, i n’ha intensificat la seguretat amb l’increment de paràmetres per a la identificació del client i amb un monitoratge especial per possibles ciberatacs.
Segons ha informat l’entitat en un comunicat, també ha reforçat l’oficina digital amb més persones per a poder atendre totes les peticions, dubtes i consultes dels clients.
L’augment de l’ús dels canals digitals ha comportat més intents de fraus per aquesta via, detectats pel sector financer. Davant això Caixa Ontinyent ha insistit a seguir unes recomanacions per a fer un ús segur de les dades personals.
Recomanen d’accedir a la banca electrònica a través de les webs oficials i segures (https i cadenat de seguretat); descarregar les app i accedir-hi, si és possible, a través de reconeixement facial o empremta digital; no introduir dades personals en pàgines no oficials d’entitats financeres i no oferir mai dades per telèfon o correu electrònic; no facilitar en cap cas els codis de verificació d’operacions i utilitzar les targetes virtuals per a les compres en línia.