“Cançó d’amor i de guerra” sonarà, completa per primera vegada, a Ontinyent

  • La Societat Unió Artística Musical d'Ontinyent interpretarà la cèlebre sarsuela de Martínez Valls amb tres números que s'han recuperat i inclòs

VilaWeb
15.03.2022 - 16:55
Actualització: 15.03.2022 - 17:55

La Societat Unió Artística Musical d’Ontinyent ha anunciat un esdeveniment rellevant dins la celebració del seu 75 aniversari: la interpretació el 7 de maig de Cançó d’amor i de guerra, la cèlebre sarsuela de Rafael Martínez Valls, en versió completa per primera vegada a la seua ciutat natal.

La interpretació es farà a patir d’uns arranjaments per a banda que ha fet el compositor i director Joan Casas, autor d’edicions crítiques de sarsueles Cançó d’amor i de guerra i La legió d’honor, qui ha recuperat tres números que no s’havien inclòs en les últimes representacions de la peça. A més, tècnics musicals de la Unió han reconstruït un altre fragment de l’obra basant-se en les partitures originals del mestre Martínez Valls.

El treball de recuperació i interpretació és un projecte en què s’ha involucrat també la Banda Municipal de Barcelona, que l’estrenarà el 10 d’abril a l’Auditori de Barcelona. Serà el 7 de maig quan es podrà escoltar al Teatre Echegaray, en una posada en escena amb la participació d’entitats i personalitats locals que col·laboraran per a fer valdre el patrimoni ontinyentí, tal com ha explicat l’associació musical en un comunicat

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem