Càndid Penalba, elegit president del Consejo Intertextil Español

  • L'ontinyentí Felipe Carrasco n'és el nou secretari general

VilaWeb
Càndid Penalba (esq) i Felipe Carrasco
02.10.2018 - 19:06
Actualització: 02.10.2018 - 21:06

L’albaidí Càndid Penalba l’han elegit aquest dimarts president del Consejo Intertextil Español (CIE), amb el suport unànime del Comité Executiu reunit a Tarragona. El també president d’Ateval ocuparà la presidència del CIE durant dos anys. El mes de juny passat, Càndid Penalba va ser elegit membre de la junta directiva d’Euratex en representació de la Intertextil com a president de la patronal tèxtil valenciana.

El comité ha nomenat també el secretari tècnic d’Ateval, l’ontinyentí Felipe Carrasco, com a secretari general de l’entitat que aplega la Federación de la Industria Textil Lanera, l’Asociación Industrial Textil de Proceso Algodonero, la Federación Textil Sedera, la Federación Nacional de Acabadores, Estampadores y Tintoreros Textiles -agrupades en la Confederación de la Industria Textil, i l’Associació d’Empresaris Tèxtils Valencians.

Carrasco forma part de diverses comissions de la patronal tèxtil europea Euratex, i serà el coordinador general executiu de la convenció anual que farà aquest mes a Ontinyent.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem