Cecoval desvela la campanya dels maniquís sorpresa

  • 'Tothom amb el Comerç Local' s'ha realitzat a sis ciutats, entre les quals Ontinyent

VilaWeb
Redacció
23.11.2017 - 20:52
Actualització: 23.11.2017 - 21:52

La Confederació d’Empresaris del Comerç Valencià (Cecoval) ha presentat aquest dijous la campanya ‘Tothom amb el Comerç Local’, plantejada amb un inici d’intriga amb l’objectiu de generar curiositat i expectació entre els ciutadans, amb la col·locació de maniquís el 20 de novembre en alguns espais de sis ciutats del País Valencià: Alacant, València, Castelló de la Plana, Gandia, Torrent i Ontinyent. A la capital de la Vall d’Albaida, aquest reclam publicitari es va instal·lar a la plaça de la Concepció.

L’objectiu de la campanya és promoure el comerç local, tenint en compte la proximitat de les festes de Nadal, i pretén ‘posar de manifest la importància del sector del comerç a la Comunitat Valenciana, la seua proximitat, atenció especialitzada, singularitat, sent un dels principals motors econòmics i impulsors i generadors d’ocupació, estable i de qualitat’, segons ha explicat la presidenta de la confederació, Isabel Cosme, en la presentació a València.

A Ontinyent s’ha fet també una presentació de la campanya, a càrrec del vice-president de Cecoval, Rafael Vaello, qui ha destacat que ‘aquesta acció posa de manifest la importància de l’associacionisme que permet fomentar la cohesió i la cooperació entre empreses i ciutats, intercanviant experiències i cercant solucions conjuntes’. Hi ha intervingut també en nom de Comerç IN M. José Alhambra, qui ha posat de relleu ‘la intriga que aquesta mena d’iniciatives ha creat entre la ciutadania i els mitjans de comunicació. ‘Entre tots difonem la importància del xicotet comerç en el qual es pot trobar de tot, i que destaca per la proximitat, atenció personalitzada, singularitat i també per la innovació, com ho demostra aquest tipus d’accions’.

En representació de l’Ajuntament d’Ontinyent, col·laborador en la campanya, el regidor coordinador de Política Econòmica, Pablo Úbeda, ha incidit en ‘la predisposició que sempre tenim des del consistori per donar suport i col·laborar amb totes aquestes iniciatives que suposen un impuls per al comerç local de la ciutat’.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 6€ al mes

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem