25.11.2015 - 18:21
|
Actualització: 25.11.2015 - 19:21
La quarta edició del Fòrum i+t Ontinyent que se celebra aquest dijous al Centre Cultural Caixa Ontinyent permetrà de compartir experiències de comunicació a les empreses participants, i conéixer una proposta concreta perquè implanten programes propis de comunicació innovadora.
Un especialista en aquest sector de les comunicacions explicarà les claus per a incorporar un programa de comunicació que contribuïsca a potenciar la imatge de marca de les empreses, i a fidelitzar clients i fer augmentar les vendes en línia. L’objectiu és que les empreses creen un departament de comunicació extern que pose en valor la diferència i singularitat de cadascuna de les seues marques. Dolo Moscardó, de l’agència de comunicació El Tratado de Maripaz, serà l’encarregada de presentar aquesta proposta.
La jornada, organitzada per l’Ajuntament d’Ontinyent i el Clúster d’Innovació i Sostenibilitat INNOVALL, ha programat també una ‘taula quadrada’ amb la participació d’empreses que explicaran les seues experiències en aquest àmbit dels plans de comunicació, entre les quals hi ha confirmades INASE, ONTINET, LURBEL, CONSUM i Baleària.
L’apartat pràctic serà la presentació de la nova web d’INNOVALL, i de la promoció audiovisual de l’Urban Lab d’Ontinyent. A més, s’hi presentaran cinc iniciatives de solucions tecnològiques per a la vida diària impulsades des d’Urban Lab: Ontinyent Saludable, la Ciutat geolocalitzada, el Contenidor Intel·ligent, la Intel·ligència Ambiental i la Il·luminació viària Sostenible.
La jornada començarà a les 10.30 amb un café i la presentació de l’edició de l’antologia de relats ‘La Ciudad Soñada’ d’Ediciones Babylon.