Comença la primera fase dels bons subvencionats al 50% de suport al comerç i l’hostaleria d’Aielo de Malferit

  • L'ajuntament n'ha emés 600 de 20 i 10 euros que els veïns de més de 18 anys poden adquirir per la meitat del valor nominal

VilaWeb
29.11.2020 - 17:41
Actualització: 29.11.2020 - 18:41

Aquest dilluns 30 de novembre comencen a distribuir-se els bons subvencionats de la campanya Reactivem el Comerç de Proximitat promoguda per l’Ajuntament d’Aielo de Malferit, en col·laboració amb els comerciants i hostalers de la localitat, consistent en bons per valor de 20 i 10 euros que es podran gastar en els comerços, establiments d’hostaleria i serveis adherits a la campanya.

Els veïns de la localitat de més de 18 anys poden adquirir-los, per la meitat del valor nominal, fins al 30 de desembre o fins que s’hagen venut els 600 posats en circulació per a aquesta primera fase. S’han d’adquirir en aquesta web i a les xarxes socials del consistori, i es podran utilitzar fins al 6 de gener de 2021, amb un màxim d’un abonament de 20 euros o dos de 10 euros per persona. La segona fase es desenvoluparà entre el 7 de gener i el 7 de febrer de 2021.

La previsió de l’ajuntament és que la campanya, promoguda en suport del comerç local per l’impacte de la covid-19, arribe a tindre un impacte econòmic de nou mil euros cada fase.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem