Compromís proposa la creació de rutes turístiques a Ontinyent amb el suport de codis QR

VilaWeb
28.11.2018 - 17:45
Actualització: 28.11.2018 - 18:45

Compromís proposa una nova forma de mostrar Ontinyent: recórrer els seus carrers mitjançant la informació de codis QR. Per tal d’explicar els detalls del projecte, Compromís ha demanat una reunió amb la batlia i ha sol·licitat la creació d’una comissió de treball formada per membres de la Regidoria d’Educació, dels centres educatius i dels tècnics de l’Ajuntament, i que coordinaria el regidor de la coalició Vicent X. Vila.

La proposta de Compromís consisteix a identificar llocs, carrers i monuments posant plaques amb codis QR, per a crear diferents rutes històriques amb la finalitat de conèixer els principals personatges, monuments i llocs destacats de la localitat a través dels noms dels carrers, recorrent tota la població.

Aquest nou sistema de codis tindria una doble funció. D’una banda, incentivar els visitants i els veïns a conèixer amb més profunditat la ciutat i, per un altre costat, aconseguir dades rellevants com ara quins són els punts més visitats.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem