Concentració a València i xarrada a Ontinyent en reivindicació de pensions dignes

  • CCOO i UGT organitzen un autobús per assistir a la concentració de València · La xarrada serà a la Sala Gomis

VilaWeb
27.09.2018 - 15:05
Actualització: 27.09.2018 - 17:05

Coincidint amb la celebració del Dia Internacional de les Persones Majors, els sindicats CCOO i UGT han organitzat un autobús per assistir a una concentració en reivindicació d’’una millora dels ingressos del Sistema Públic de Pensions, per tal de garantir-ne la viabilitat financera i assegurar el manteniment del poder adquisitiu dels i les pensionistes d’ara i de demà.’

La concentració es farà a València, a les 11.00 davant la delegació del govern espanyol al País Valencià. L’autobús eixirà d’Alcoi a les 8.30, i pararà a l’avinguda del Benicadell d’Ontinyent, des d’on eixirà a les 8.45. El vehicle pararà també a Xàtiva, a les 9.20. Els interessats a acudir a la concentració amb l’autobús han de reservar la plaça al telèfon 962914504.

Col·loqui a Ontinyent
De vesprada, també dilluns, la Coordinadora de Pensionistes de la Vall d’Albaida farà una xarrada-col·loqui sobre l’estat del sistema de pensions, amb les intervencions de J.M. Muñoz, de la Intersindical Valenciana, i Pepa Albiach, de Iaioflautes València, moderats per Rafa Muñoz. L’acte està programat a les 19.00, a la Sala Gomis d’Ontinyent.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem