Detenen dues persones com a presumptes autors de robatoris en el disseminat d’Ontinyent

VilaWeb
30.07.2019 - 16:08
Actualització: 30.07.2019 - 18:08

La Policia Local d’Ontinyent i la Guàrdia Civil han detingut aquest dimarts dos presumptes autors de robatoris a casetes del terme municipal.

Segons la informació facilitada per l’ajuntament, la detenció s’ha produït al camí del Pla, on un veí ha avisat la Policia Local de la presència d’una ‘furgoneta sospitosa’ al costat d’una de les casetes. Els agents que s’hi han desplaçat han trobat dues persones a l’interior d’una parcel·la privada, una dels quals estava ‘inicialment amagada’ i que haurien donat ‘explicacions confuses’.

Efectius de la Guàrdia Civil que hi han acudit també les han identificades com dos ciutadans romanesos amb un ‘ampli historial delictiu vinculat als robatoris’. Al vehicle han trobat palanques de ferro, maces, tenalles, tornavisos i guants de goma. Els agents han traslladat aquestes persones, detingudes, a la caserna de la Guàrdia Civil.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem