Dimarts comencen les Xarrades a la Fresca de Bocairent

  • Les tres conferències seran a les 20.00 a la placeta de Sant Vicent

VilaWeb
15.08.2022 - 18:45
Actualització: 15.08.2022 - 21:08

Aquest dimarts comencen les Xarrades a la Fresca que cada any tenen a lloc a Bocairent dins el programa cultural del mes d’agost.

La primera la impartirà la psicòloga Iolanda Torró, amb “És possible d’ensenyar a ser feliç? Què en diu la ciència?”.

El cicle seguirà dimecres amb la xarrada “Funcions de les abelles en la colònia”, a càrrec de Salvador Andrés, membre de l’Associació al Servei de Pol·linització Forestal; i la tercera, de Frank Castelló de Pereda, es dedicarà a “Patricio Beneito Portabella, músic organista amb arrels bocairentines.

Totes tres xarrades estan programades a les 20.00 a la placeta de Sant Vicent, i aniran seguides d’un sopar al mateix lloc al qual cal inscriure’s abans de començar l’acte.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem