Dues exposicions en la celebració del 400 aniversari del campanar d’Albaida

  • S'inauguren aquest dissabte al Palau dels Milà i Aragó

VilaWeb
25.09.2015 - 11:27

La Comissió del 400 Aniversari del Campanar d’Albaida continua amb les celebracions de l’efemèride amb dues exposicions al Palau dels Milà i Aragó de la ciutat, que s’inauguraran aquest dissabte 26 de setembre a les 19.30.

La Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport ha cedit per a l’ocasió l’exposició ‘El nostre Patrimoni Immaterial. 10 anys de la Convenció de Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat, UNESCO’, en què es mostra el patrimoni material valencià declarat Bé d’Interés Cultural, inclòs el Toc Manual de Campanes d’Albaida.

L’altra exposició correspon al I Concurs de Fotografia ‘Campanar, Campanes, Campaners i Tocs d’Albaida’. S’hi recullen 60 fotografies dels concursants, i una selecció d’instantànies del fotògraf albaidí Francisco Boronat.

A més, al palau es podrà contemplar la maquinària del rellotge del campanar, recentment restaurada.

Notícia relacionada: Albaida comença a celebrar els 400 anys del campanar

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem