El Col·legi La Milagrosa demana representació en el patronat de la Beneficència

  • Desmenteix que els professors tinguen interés d'apropiar-se del centre i que l'opció cooperativista respon a una proposta del regidor d'Educació

VilaWeb
07.02.2022 - 19:07
Actualització: 07.02.2022 - 20:07

El Col·legi La Milagrosa ha fet públic un comunicat en què detalla la seua posició sobre les controvèrsies sorgides arran l’actualització dels estatuts de la Fundació de la Beneficència d’Ontinyent.

El centre puntualitza, en relació amb aquesta modificació, que defensa l’opció de disposar d’un vocal en el patronat (i que en tinga un també la residència), i que “la resta de vocals de la societat civil siguen escollits a través de processos participatius”. També proposa que es mantinga l’Ajuntament d’Ontinyent com a destinatari dels béns de la fundació en cas de dissolució.

En el text, desmenteix que el professorat tinga interés d’apropiar-se del centre i critica que “un mitjà de comunicació local” intente “de forma inexplicable” fer-ho creure. Assegura que les famílies i els professors volen mantenir l’ideari catòlic, i que la idea de constitució en cooperativa educativa recull una proposta del regidor d’Educació, sense cap intenció de desvincular-se de la fundació.

 

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem