El Consell nomenarà divendres Rebeca Torró directora general d’Habitatge

VilaWeb
13.04.2016 - 14:59
Actualització: 13.04.2016 - 16:59

La tinent-batle de l’Ajuntament d’Ontinyent, Rebeca Torró, es convertirà divendres en directora general de l’Habitatge de la Generalitat, segons han avançat alguns mitjans, que asseguren que el Consell aprovarà el nomenament en el ple del dia 15.

Torró substituirà Alberto Sanchis en el càrrec de director general d’Habitatge, Rehabilitació i Regeneració Urbana de la conselleria dirigida per M. José Salvador.

La també vice-presidenta de la Mancomunitat de Municipis de la Vall d’Albaida s’afegirà a altres valldalbaidins que han estat elegits per a càrrecs institucionals amb el canvi del Consell, entre els quals M. Teresa Cháfer, directora general de Desenvolupament Rural i Política Agrària Comuna, Emili Sampio, sots-secretari de Presidència, o Josep Vidal, sots-secretari d’Educació, Recerca, Cultura i Esports.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem