El Consell recorda que es manté la campanya d’extracció de sang i reitera que no tenen sentit les compres massives

  • Adverteix que les aglomeracions faciliten el contagi i propagació del virus

VilaWeb
14.03.2020 - 15:58
Actualització: 14.03.2020 - 16:58

La Generalitat ha informat que la Conselleria de Sanitat manté activa la campanya d’extracció de sang a través dels donants, per a poder seguir atenent les necessitats mèdiques.

Aquest diumenge es faran extraccions de sang a Bocairent i a Ontinyent, com estava previst. A Bocairent es farà al Centre de Salut, de 9.00 a 13.15, i en el cas d’Ontinyent serà al Centre de Salut de l’avinguda d’Albaida, de 9.00 a 13.30.

Les pròximes seran el 24 de març a Quatretonda i el 26 de nou a Ontinyent.

El govern, a més, ha insistit a demanar calma als ciutadans i ha tornat a garantir l’abastiment de productes de necessitat als mercats, botigues i supermercats. També ha reclamat que s’eviten aglomeracions que poden facilitar la propagació del virus.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem