El Consorci de Museus du a Aielo de Malferit “Altres relats”

  • Divendres s'inaugura l'exposició amb obres de Xisco Mensua, Cristina de Middel i Rosell Meseguer de la Col·lecció d'Art Contemporani de la Generalitat

VilaWeb
29.08.2022 - 17:10

El Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana durà a Aielo de Malferit Altres relats, la segona de les tres exposicions que hi ha programat amb motiu de la capitalitat cultural, amb obres de Xisco Mensua (Barcelona, 1960), Cristina de Middel (Oriola, 1976) i Rosell Meseguer (Alacant, 1975).

Tots tres artistes, des de plantejaments tècnics “molt diversos”, com la fotografia, el dibuix, l’aquarel·la, la pintura, la recerca i la compilació documental, conten relats “diferents”, uns que són crònica i denúncia i uns altres somnis i rondalles.

L’exposició s’inaugurarà divendres 2 de setembre a les 18.15, a l’Ajuntament d’Aielo de Malferit. Les obres, que formen part de la Col·lecció d’Art Contemporani de la Generalitat s’hi podrà visitar de dilluns a divendres de 10.30 a 14.00 fins al 25 d’octubre.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem