El despoblament que amenaça la Vall d’Albaida, protagonista de la xarrada del geògraf Daniel Alfonso a Bocairent

  • Organitzada per l'Institut d'Estudis de la Vall d'Albaida

VilaWeb
13.04.2021 - 17:31
Actualització: 13.04.2021 - 19:30

El fenomen del despoblament -no és cosa nova- afecta negativament un nombre important dels municipis de la Vall d’Albaida. A tota la comarca es viu en general un procés de retrocessió del nombre d’habitants, un fet que, especialment a les localitats més menudes, és més palés, ràpid i preocupant.

En un article, el geògraf Daniel Alfonso exposà el gener passat les dades concretes d’aquesta evolució, que havia fet perdre a la comarca sis mil habitants en deu anys. Ell mateix en parlarà aquest divendres vinent, a Bocairent, en una xarrada organitzada per l’Institut d’Estudis de la Vall d’Albaida (IEVA), amb el títol La població de la Vall d’Albaida: situació actual i perspectives de futur.

L’acte serà a les 19.30 a la sala Joan de Joanes, i a causa de la situació sanitària per a assistir-hi cal reservar invitació al Centre d’Informació Juvenil (cij@bocairent.es). També es podrà seguir en directe des de la pàgina de facebook de l’IEVA.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem