El dret civil valencià, un dret reivindicat i útil

  • L'Associació de Juristes Valencians en parlarà a Benigànim amb motiu del Nou d'Octubre

VilaWeb
29.09.2019 - 17:48
Actualització: 29.09.2019 - 19:48

L’Associació de Juristes Valencians (AJV) explicarà a Benigànim dijous que ve, 3 d’octubre, la seua tasca en la reivindicació de la capacitat legislativa del País Valencià en matèria civil, i la utilitat i necessitat de recuperar-la.

Els juristes denuncien que després de diverses sentències del Tribunal Constitucional espanyol contra les lleis valencianes de règim econòmic matrimonial, unions de fet i custòdia compartida, els drets socials dels valencians s’han limitat i cal una solució jurídica i política. Sobre aquestes restriccions legislatives, i sobre la utilitat per als valencians de disposar de la capacitat de legislar en aquestes qüestions parlaran el president de l’associació, José Ramon Chirivella, i l’advocat Vicent Clemente.

L’acte, que s’inclou en la programació de l’Ajuntament de Benigànim dedicada a la celebració del Nou d’Octubre, es farà a les 19.00 al saló de plens de la Casa de la Vila.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem