El Ganxo presenta el documentari ‘Viatge a l’extrema dreta’, amb la participació de Joan Cantarero i Vicent Flor

  • Alexis Lara, director del film, acompanyarà el periodista i el sociòleg

VilaWeb
24.03.2019 - 19:43
Actualització: 24.03.2019 - 20:43

El sociòleg Alexis Lara, director de La Comarca Científica, és també el director del documentari Viatge a l’extrema dreta, un film en què a través d’entrevistes a professionals especialistes analitza la ultradreta valenciana des d’un punt de vista científic.

En el treball s’ha conversat amb el sociòleg Vicent Flor; la professora de la Facultat de Ciències Polítiques Rosa Roig; Fran Garcia, membre del grup d’investigació MediaFlows i professor de la Facultat de Comunicació; i Juan Carlos Colomer, professor de la Facultat de Magisteri i autor del llibre Gobernar la Ciudad. Alcaldes y poder local en Valencia [1958-1979].

El documentari es va presentar el 29 de gener passat a València, i aquest dissabte que ve 30 de març se’n farà una projecció a Benigànim, organitzada perl Col·lectiu Cultural El Ganxo, amb la participació del director. També hi intervindran un dels entrevistats, Vicent Flor que és actualment el director de la Institució Alfons el Magnànim, i Joan Cantarero, un dels periodistes que més ha investigat l’extrema dreta al País Valencià.

L’acte serà a les 18.00 a l’Espai Jove.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem