El govern espanyol aprova exempcions fiscals per als afectats per l’incendi de Llutxent

  • S'obri el termini de dos mesos per a demanar-les per a contribució, impost d'activitats econòmiques i Seguretat Social

VilaWeb
29.01.2019 - 17:48
Actualització: 29.01.2019 - 18:48

Dissabte passat es va publicar el Reial Decret 2/2019 espanyol en què s’adopten mesures urgents per a pal·liar els danys causats per temporals i més situacions catastròfiques en 2018, en què s’inclou l’incendi forestal de Llutxent de l’estiu passat.

El decret estableix exempcions fiscals als afectats en la contribució, en l’Impost d’Activitats Econòmiques i exoneracions a càrregues vinculades a la Seguretat Social en negocis afectats pel foc. Els afectats tenen dos mesos per a acollir-se a aquests ajuts fiscals.

També es preveu de concedir subvencions del 50 per cent del cost dels treballs d’emergència que encarregats pels ajuntaments.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem