El Llombo publica el ‘Cançoneret d’Ontinyent’ recopilat per Josep Sanchis
El nou llibre de l'associació de veïns aplega cançonetes, frases fetes, juguesques, embarbussaments i més formes de l'expressió tradicional i genuïna

Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

L’Associació de Veïns El Llombo ha afegit un llibre més a la seua extensa producció editorial. Cançoneret d’Ontinyent és el nou volum que l’entitat ha tret al carrer, de la mà de Josep Sanchis Carbonell que ha aplegat en un llibre cançonetes populars, frases fetes, juguesques, embarbussaments i més formes de l’expressió tradicional i genuïna de la capital de la Vall d’Albaida.
És el treball de trenta-cinc anys de recopilació on trobem endevinalles, versets, historietes i anècdotes que ens situen en uns espais paral·lels a un temps que s’esfuma. També s’hi recullen el Cant dels Angelets, l’Asguinaldo de la Puríssima, diversos romanços i les albaes a Sant Esteve.
El llibre, de 276 pàgines, es pot demanar directament a l’associació, i té un preu de quinze euros.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits