Estellés, de mà en mà, entre Borja Penalba i Francesc Anyó

  • L'espectacle en què es canta, es recita i se celebra el poeta arriba divendres a Benigànim

27.04.2022 - 18:04
Actualització: 27.04.2022 - 18:15

“Estellés, de mà en mà” és una de les bones oportunitats d’escoltar la poesia de Vicent Andrés i Estellés gràcies a l’espectacle en què el músic i compositor Borja Penalba i l’actor Francesc Anyó recreen l’imaginari vital del poeta. El reciten i el canten.

I també el riuen, el ploren i el mengen. I, segons ells mateixos, ‘de follar o de morir també en podem parlar’. Un espectacle que ha crescut amb el temps i que ha incorporat cançons, com algunes de Lluís Llach o de Maria del Mar Bonet, intercalades dins les altres cançons.

L’actuació, inclosa en la programació organitzada per la Biblioteca Municipal i l’àrea d’Educació de l’Ajuntament de Benigànim per a commemorar el Dia del Llibre, serà aquest divendres 29 d’abril, a les 20.00, al parc de la Beata Inés.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem