Eva Romero torna com a nominada als Carles Santos amb el grup Autòctone

  • En la categoria de millor disc de jazz per "Sons de rapsoda"

VilaWeb
05.11.2021 - 16:40
Actualització: 05.11.2021 - 17:40

La directora adjunta de Música i Cultura Popular de l’Institut Valencià de Cultura, Marga Landete, ha anunciat aquest divendres les nominacions als IV Premis Carles Santos de la Música Valenciana, en el marc de la Fira Trovam!-Pro Weekend.

Entre els noms dels nominats hi torna a aparéixer el de l’olleriana Eva Romero, que ja va rebre una nominació l’any passat pel seu primer treball discogràfic com a projecte propi Victor Young Tribute. En aquesta ocasió, opta als premis com a integrant d’Autòctone en la categoria de millor disc de jazz per Sons de rapsoda.

Entre les propostes musicals que han aconseguit més nominacions en les diferents categories dels premis destaquen Zoo i Twin, amb tres cadascun, i Joe Pask i Maluks, amb dues.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem