Kontaminació Akústika i Vadebo, primeres confirmacions del GanxoRock 2017

  • La cinquena edició del festival musical serà el 5 d'agost

VilaWeb
06.03.2017 - 16:49
Actualització: 06.03.2017 - 17:49

El Col·lectiu Cultural El Ganxo ha confirmat els dos primers noms de grups que actuaran en la quarta edició del GanxoRock, anunciat per al 5 d’agost vinent.

D’una banda hi haurà els Kontaminació Akústica, que es van quedar sense tocar en l’edició anterior per causes meteorològiques que van impedir completar les actuacions. La banda de Biar hi presentarà el seu nou disc ‘Voraviu’. L’altre grup confirmat és Vadebo, que hi arriba amb el seu darrer treball ‘Actitud’.

L’organització ha tret ja a la venda les 100 primeres entrades, a un preu especial de 8 euros, que es poden adquirir a través de la web del festival ganxorock.com fins el 3 d’abril.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem