25.03.2021 - 18:22
|
Actualització: 25.03.2021 - 19:22
La Regidoria de Consum de l’Ajuntament d’Ontinyent ha engegat una campanya de foment de l’ús de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) com a servei que defensa els drets dels consumidors.
El regidor de l’àrea, Nico Calabuig, ha assegurat que amb la campanya ‘Coneix els teus drets, utilitza l’OMIC’ es pretén donar-li més visibilitat perquè els veïns en coneguen els serveis i la utilitat.
Una altra de les finalitats de la campanya és fomentar l’ús de la possibilitat de demanar hora per a acudir a l’OMIC des de l’espai corresponent a la web de l’ajuntament, creat per a fer més accessible el funcionament de l’oficina en temps de pandèmia. Amb aquest objectiu, la part gràfica de la campanya presenta un codi QR que remet directament a aquest apartat.
L’any passat, segons les dades facilitades pel consistori, l’OMIC va atendre 404 reclamacions i 617 consultes relacionades amb productes i serveis, entre els quals destaquen especialment la telefonia i les ofertes relacionades amb aquest servei.