La Regidoria de Consum de l’Ajuntament d’Ontinyent ha engegat una campanya de foment de l’ús de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) com a servei que defensa els drets dels consumidors.

El regidor de l’àrea, Nico Calabuig, ha assegurat que amb la campanya ‘Coneix els teus drets, utilitza l’OMIC’ es pretén donar-li més visibilitat perquè els veïns en coneguen els serveis i la utilitat.

Una altra de les finalitats de la campanya és fomentar l’ús de la possibilitat de demanar hora per a acudir a l’OMIC des de l’espai corresponent a la web de l’ajuntament, creat per a fer més accessible el funcionament de l’oficina en temps de pandèmia. Amb aquest objectiu, la part gràfica de la campanya presenta un codi QR que remet directament a aquest apartat.

L’any passat, segons les dades facilitades pel consistori, l’OMIC va atendre 404 reclamacions i 617 consultes relacionades amb productes i serveis, entre els quals destaquen especialment la telefonia i les ofertes relacionades amb aquest servei.

Combined-Shape Created with Sketch.

Ajuda VilaWeb
Ajuda la premsa lliure

VilaWeb sempre parla clar, i això molesta. Ho fem perquè sempre ho hem fet, d'ençà del 1995, però també gràcies al fet que la nostra feina com a periodistes és protegida pels més de 20.000 lectors que han decidit d'ajudar-nos voluntàriament.

Gràcies a ells podem oferir els nostres continguts en obert per a tothom. Ens ajudes tu també a ser més forts i arribar a més gent?
En aquesta pàgina trobaràs tots els avantatges d'ésser subscriptor de VilaWeb, a què tindràs accés a partir d'avui.