13.11.2015 - 21:08
|
Actualització: 13.11.2015 - 22:08
La innovació en comunicació empresarial centrarà la quarta edició del Fòrum i+t Ontinyent, que se celebrarà el 26 de novembre vinent al Centre Cultural Caixa Ontinyent, destinada a presentar a les empreses una proposta concreta perquè implanten programes propis de comunicació innovadora.
Un especialista en aquest sector de les comunicacions explicarà les claus per a incorporar un programa de comunicació que contribuïsca a potenciar la imatge de marca de les empreses, i a fidelitzar clients i fer augmentar les vendes en línia. L’objectiu és que les empreses creen un departament de comunicació extern que pose en valor la diferència i singularitat de cadascuna de les seues marques. Dolo Moscardó, de l’agència de comunicació El Tratado de Maripaz, serà l’encarregada de presentar aquesta proposta.
La jornada, organitzada per l’Ajuntament d’Ontinyent i el Clúster d’Innovació i Sostenibilitat INNOVALL, ha programat també una taula redona amb la participació d’empreses que explicaran les seues experiències en aquest àmbit dels plans de comunicació, entre les quals hi ha confirmades INASE, ONTINET, LURBEL, CONSUM i Baleària.
L’apartat pràctic serà la presentació de la nova web d’INNOVALL, i de la promoció audiovisual de l’Urban Lab d’Ontinyent.