La consellera d’Agricultura visitarà diumenge a Otos la Trobada d’Agricultura d’Autoconsum

VilaWeb
30.07.2015 - 16:15

La Unió de Llauradors i Ramaders ha organitzat per a diumenge vinent la quarta Trobada Comarcal d’Agricultura d’Autoconsum de la Vall d’Albaida, que com en les ocasions anteriors se celebrarà a Otos, amb la col·laboració de l’ajuntament i de la cooperativa agrària de Llutxent-Otos.

A la trobada han anunciat l’assistència la consellera d’Agricultura, Medi Ambient, Canvi climàtic i Desenvolupament Rural,  Elena Cebrian Calvo i el secretari de Medi Ambient i Canvi Climàtic, Julià Alvaro Prat. S’hi espera també la participació de M. Teresa Cháfer Nácher, directora general de Desenvolupament Rural i Política Agraria Comuna, a més del president de la Mancomunitat de Municipis de la Vall d’Albaida i batle de la Pobla del Duc, Vicent Gomar.

La jornada començarà a les 9.00 amb la recepció dels representants institucionals al palau per part del batle, Mario Mira, i dels regidors de l’ajuntament. La mostra dels productes s’inaugurarà a les 10.00 i es farà un esmorzar popular al pavelló municipal, després del qual es visitarà la ruta dels rellotges de sol.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem