12.09.2017 - 16:15
|
Actualització: 12.09.2017 - 18:15
La firma Don Algodón, propietat de l’empresa albaidina Secretos Textil, busca expandir-se i col·laborar amb especialistes de diversos segments com moda, calçat, rellotges de polsera, cascs, ulleres de sol o altres accessoris, tant a nivell nacional com internacional, per donar llicències de productes amb la seua marca.
Ho ha indicat la firma en un comunicat en què ha explicat que després de la ‘bona rebuda’ de la primera llicència de Don Algodón en roba de llar, el propietari de Secretos Textil, Vicente Martínez, prepara el desenvolupament d’un pla d’expansió de la marca, amb socis estratègics que siguen ‘líders en la fabricació de cada tipus de producte’.
D’aquesta manera, el gerent de Secretos Textil, que va adquirir la marca Don Algodón per atorgar autoritzacions en diverses categories de producte, busca ara col·laborar amb especialistes de diferents sectors, tant a nivell nacional com internacional, però que siguen socis i manufactura ‘made in Spain’ i aires renovats per ‘adaptar-se als nous temps i seguir creixent amb els seus consumidors actuals’. ‘Som una marca consolidada, però amb una mentalitat totalment nova’, ha subratllat.
El pla suposa que les empreses produesquen sota la supervisió de Secretos Textil a canvi d’un cànon amb l’objectiu d’’ampliar progressivament la gamma de productes Don Algodón al mercat’, i que la firma ‘torne a ser referent en la moda i els complements’, ha assenyalat Vicente Martínez.
Pel que fa als socis amb els quals vol aliar-se Don Algodón, Martínez ha matisat que la intenció és d’aliar-se amb ‘empreses que fabriquen productes de qualitat, amb experiència en el seu segment, que s’enfoquen molt al disseny, i amb un important compromís social’.
De moment, la firma ha tancat ja la llicència de bosses de mà amb Blue Bag i amb la marca de pijames Aznar Tèxtil, i la de roba interior Fevitex per accedir, mitjançant aquest tipus d’acords, a altres segments de mercat dins el món de la moda.