La Generalitat adjudica obres de reparació d’un habitatge a Ontinyent per a víctimes de gènere

VilaWeb
14.01.2020 - 16:00

La Vice-presidència Segona i Conselleria d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, a través de l’Entitat Valenciana d’Habitatge i Sòl (EVha), ha adjudicat les obres de reparació d’un habitatge a Ontinyent que es destinarà a dones víctimes de violència de gènere.

L’adjudicació de l’immoble s’inclou en un grup de sis més: quatre a València, un a Alfafar i un altre a Dénia.

La contractació total de les obres és de 202.395 euros, i el termini d’execució de dos mesos. L’entitat té habilitada una partida pressupostària per a ‘Inversió habitatge per a dones víctimes habitatges’, per això enguany s’espera incrementar el nombre d’habitatges destinat a aquest fi, ha informat la Generalitat en un comunicat.

El departament que dirigeix el vice-president segon i conseller d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, Rubén Martínez *Dalmau, estudia mesures en matèria d’habitatge per a ‘donar prioritat a les dones víctimes de violència de gènere quan necessiten una solució habitacional urgent’ i treballa per a oferir les ‘màximes facilitats perquè aquestes persones tinguen accés a un habitatge digne en els moments més difícils de la seua vida’, afegeix el comunicat.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem