La Mancomunitat col·laborarà amb el CEFIRE de Xàtiva en matèria d’Igualtat

  • Ja s'ha previst l'organtzació de dues jornades i d'un curs on-line

VilaWeb
20.03.2018 - 17:05
Actualització: 20.03.2018 - 18:05

La Mancomunitat de Municipis de la Vall d’Albaida col·laborarà amb el CEFIRE de Xàtiva en matèria d’Igualtat aprofitant els mitjans que ofereixen els  centres d’ensenyament.

La col·laboració es farà a través d’un acord materialitzat en una reunió recent entre responsables de la corporació comarcal i del centre de formació dels professors, a partir del qual es programarà una jornada per als coordinadors d’igualtat i convivència dels centres educatius en octubre, i una altra sobre micromasclisme per a febrer de l’any vinent. També s’acordà d’impartir un curs on-line amb continguts referits al reglament de la Xarxa de Municipis Protegits contra la Violència de Gènere i el Pacte Valencià contra les Violències Masclistes; i es va plantejar la possibilitat d’organitzar unes jornades sócio-educatives.

A la reunió hi van participar el vice-president i responsable de l’àrea d’Igualtat de la Mancomunitat, Jaime Peris, i la tècnica Loreto Belda, amb Toni Pérez Sabater, director del CEFIRE de Xàtiva, Imma Grimaltos i Teresa Vendrell.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem