25.04.2017 - 20:13
|
Actualització: 25.04.2017 - 22:13
Aquest dimarts s’ha presentat al saló d’actes de la Mancomunitat de Municipis de la Vall d’Albaida la nova imatge corporativa de l’ens comarcal, renovada coincidint amb la celebració del trenta aniversari de la seua creació. El canvi del logotip que identifica la Mancomunitat és, segons han explicat en l’acte, la primera de les activitats que es duran a terme amb motiu de l’aniversari.
El president de la Mancomunitat, Vicent Gomar, ha afirmat que el canvi ha d’anar acompanyat d’una ‘transformació per a la qual cal la col·laboració de tothom’ i d’una ‘visió optimista del futur’ a partir de l’experiència d’aquests 30 anys. Gomar també ha assegurat que cal que els habitants de la Vall coneguen la importància de les totes les tasques que fa la Mancomunitat.
A l’acte hi ha assistit també el president de la Diputació i batle d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, qui ha confirmart el suport de la corporació que presideix a la Mancomunitat, de la qual ha destacat ‘l’èxit absolut’ que representa ‘el fet que els 34 pobles s’hagen mantingut units, més enllà de les discrepàncies polítiques’.
La nova imatge corporativa usa la casa com a element representatiu del veïnat i de cada poble, mantenint les inicials i els colors del logotip anterior, i és obra de l’estudi ontinyentí de disseny Quevieneelcoco.