19.10.2016 - 16:01
|
Actualització: 19.10.2016 - 18:01
Dimarts es va celebrar la primera de les dues reunions que la Mancomunitat de Municipis de la Vall d’Albaida ha convocat per començar a dissenyar les actuacions que acabaran formant el Pla de Competitivitat Turística a la comarca. A la trobada, realitzada al saló de plens de la seu de la Mancomunitat, hi van acudir una trentena de batles de la Vall i d’empresaris del sector turístics.
A primers d’octubre Generalitat i Diputació de València van signar un Pla de Competitivitat Turística que injectarà 2,7 milions d’euros en les tres mancomunitats que inicien el pla: Vall d’Albaida, Alt Túria i Ribera Baixa. Es tracta d’un pla conjunt per a impulsar noves accions turístiques en mancomunitats. En el cas de la Vall d’Albaida, la Mancomunitat emprendrà la senyalització de la Ruta Jaume I, l’adaptació a les noves tecnologies, crearà una imatge de marca renovada de la comarca, senyalitzarà les entrades a la Vall, crearà un clúster i un comitè executiu per a la gestió del turisme en el territori i implantarà un sistema de reserves on line.
La segona de les reunions per plantejar el full de ruta s’aquest pla comarcal, a través del qual s’invertiran 300.000 euros enguany amb continuïtat en els exercicis 2017 i 2018, serà aquest dijous, a les 19.00 a l’Ajuntament de la Pobla del Duc.