La nova mobilització per unes pensions dignes convida a concentrar-se dijous al Palau de la Vila d’Ontinyent

  • Coincidint amb el ple de l'Ajuntament, on es debatrà la moció presentada per la Coordinadora comarcal per la Defensa del Sistema Públic de Pensions

VilaWeb
23.04.2018 - 16:07
Actualització: 23.04.2018 - 18:07

Les mobilitzacions en defensa del sistema públic de pensions tornen aquesta setmana als carrers d’Ontinyent. En aquesta ocasió s’ha convocat una concentració al Palau de la Vila, dijous dia 26, on se celebrarà el ple municipal d’aquest mes d’abril.

La concentració començarà a les 18.30, i es farà coincidint amb el ple que debatrà la moció registrada el 5 d’abril passat per la Coordinadora de la Vall d’Albaida per la Defensa del Sistema Públic de Pensions, en què demana que que el consistori rebutge el projecte de creació de pensions individuals (PEPP) proposat per la Comissió Europea, que al parer dels convocants de les mobilitzacions pretén de consolidar i beneficiar les pensions privades en detriment de les públiques.

La setmana passada, centenars de persones van participar a Ontinyent en una manifestació en defensa d’unes pensions dignes, el mateix dia que a Bocairent uns cinquanta veïns van acudir a la convocatòria d’una concentració amb aquesta mateixa reivindicació.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem